Saturday, October 23, 2010

Enesehinnang läbitud kursuse kohta

1. Mida ma õppisin (ära)?
2. Miks oli see õppimine hea või vajalik mulle?
3. Mis aitas mul õppida?

Minu enesehinnang läbitud kursuse kohta on positiivne. Kursus oli kindlasti kasulik. Mulle meeldis väga, et tegemist oli e-õppe kursusega, sest siis sain ise oma õppeprotsessi reguleerida ning keskenduda rahulikus keskkonnas. Tänu kursusele täienesid minu teadmised haridustehnoloogia erivajadustega inimese kohta väga palju. Eriti meeldis tugitehnoloogia osa, mis tekitas suurt huvi. Samuti oli põnev ja samas keerukas kodulehe tegemine. Kindlasti sain teada, kuidas toetada erivajadusega inimese õpet tehnoloogiaga abil.
Õppimine oli mulle kindlasti vajalik ja hea. Paljud erivajadusega inimesed pelgavad arvutit, kuid kui õigeid tugitehnoloogisi abivahendeid kasutada, võib arvutiga suhtlus või töö hoopis lihtsam olla.
Minul aitas õppida kindlasti e-õppe vorm. Sain kodus oma arvuti taga tööd teha ning keskenduda ilma segavate faktoriteta. Samuti aitas õppida Kaido Kikkase materjalis sisalduvad erinevad lingid. Need aitasid näha suuremat pilti ning sain teada, kuidas toimib haridustehnoloogia erivajadusega inimestele muus maailmas. Samuti olid antud ülesanded huvitavad, sisukad ning mitte väga keerulised. Tekst oli samuti kergesti mõistetav, puudusid keerukad terminid ning selgitavad.
Üldmulje kursusest on hea ning enesehinnang oma tööle on samuti hea. Alati oleks võinud olla põhjalikum, kuid usun, et sain kursuselt endale vajaliku info.

1 comment:

  1. Tänan toreda ja ausa tagasiside eest! Edu edaspidiseks!

    ReplyDelete